1000words

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

I have had dreams, and I have had nightmares, but I have conquered my nightmares because of my dreams

Av Elise - 25 oktober 2013 20:20

Hej på er!


Min lillasyster fick en uppgift i skolan på hennes bilduppgifter att ta porträttbilder med ett tema. Hon valde temat Drömmar och bad mig att vara hennes fotograf. Såklart sa jag ja (skulle inte missa en chans att få ta kort;) )

Vi delade upp temat i underteman eller hur man ska säga.

Klicka på bilderna för större versionerna :)

Här är Mardrömmar porträtterad av min syster

               


Lyckliga drömmar 

                           


Sorgligadrömmar

         

Konstiga drömmar

     


Dag drömmar

         


Drömmer

 

#Foton #Photoshoot #Bilder #modell #porträtt #porträttbilder #Systemkamera

 
 
Unia

Unia

16 mars 2014 13:13

Jag gillar verkligen mardrömsbilderna, speciellt det med äpplet! :) Och din header är helt otrolig :D

http://unias.bloggplatsen.se

Elise

27 mars 2014 20:03

Åh vad jag blir glad att du tycker om dem! Tack så otroligt mycket :D
Din blogg är också väldigt fin! Kram! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 18 oktober 2014 12:46

- Marie B. Ray        

Av Elise - 27 april 2014 15:48

Bakade för ett tags sen denna paj till min familj - en hallonpaj serverad med vispad vanlijsås.   Nothing says home like the smell of baking         ...

Av Elise - 5 april 2014 13:52

- Robert Heinecken ‪   Solen är framme nästan hela tiden nu och våren är här! Jag och min lillasyster var ute på en promenad igår och kameran fick såklart följa med.   Jag har väldigt länge sökt de perfekta motiven för svartvita bilder...

Av Elise - 27 mars 2014 20:14

― Winston Churchill   Hej på er!   Nu var det länge sen jag bloggade igen och det av den enkla anledningen att jag inte har haft tiden som krävs - har fortfarande inte tyvärr. När man går sista året på gymnasiet så brukar man ha en mass...

Av Elise - 25 februari 2014 09:16


-unknown     

Välkommen till min blogg!

  "a pictures is worth a 1000 words"

 

Jag heter Elise och är 19 år gammal. Jag är en tjej med mycket energi och en väldigt annorlunda humor. Jag har alltid älskat att att pyssla och skapa och blev överlycklig när jag äntligen fick min efterlängtade systekamera!  

 

I den här bloggen kommer jag att lägga upp bilder som jag tagit. Jag är en amatör fotograf men lämna gärna en kommentar och säg vad ni tycker om mina bilder!

Det kommer inte att bli daglig uppdatering så glöm inte att följa bloggen på blogloving för att se då jag uppdaterar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Translate to your language!

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards